Άρης: Παίρνει Σανουσί για το... μέλλον Ημερομηνία:
Σήμερα 27/6/2026, 21:12 - Εμφανίσεις: 12
Ο Ντιαλό Σανουσί πρόκειται να είναι η δεύτερη μεταγραφή του Άρη, μετά τον Τομ Ντέλε Μπασίρου.
Ο 20χρονος Ιβοριανός μέσος της Νόρντζελαντ θα ταξιδέψει τη Δευτέρα (29/6), σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, στη Θεσσαλονίκη, με σκοπό να υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και, αν όλα κυλήσουν ομαλά, θα υπογράψει τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Αποτελεί μια κίνηση με το βλέμμα στο μέλλον, από αυτές που κάνει ο Άρης στις πιο πρόσφατες μεταγραφικές περιόδους, με πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα τους Ντιαντί και Νινγκ.
Ο Σανούσι γεννήθηκε στις 29 Μαΐου 2006 και έκανε τα πρώτα ποδοσφαιρικά του βήματα στην ακαδημία «Right to Dream» στην Γκάνα, μία από τις πιο γνωστές ποδοσφαιρικές ακαδημίες της Αφρικής.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Τον Αύγουστο του 2024 πραγματοποίησε άλμα στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, καθώς υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τη δανική Νόρντζελαντ.
Αγωνίζεται κυρίως ως κεντρικός χαφ, αλλά θα μπορούσε να παίξει τόσο ως επιτελικός μέσος όσο και στα δύο άκρα της μεσαίας γραμμής....